Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Το blog μου!


Φέτος ήταν η πρώτη φορά που ασχολήθηκα με ton κόσμο των blog!Η αλήθεια είναι οτι δεν είχα ιδέα για ποιο πράγμα μιλούσε η κα. Σιδέρη οταν μας πρωτομίλησε για τη δουλειά που θα κάναμε για το μάθημα μέσω των blog.Για μένα ήταν πάντοτε πιο απλό να γράφω τις εργασίες μου στο χαρτί και να τις παραδίδω αυτοπροσώπως στον/στην καθηγητή/τρια χωρίς καμιά περιπλοκή στην διαδικασία.Δεν ήξερα,δεν ρώταγα;;;

Διαπίστωσα οτι η διαδικασία του να δημιουργήσει κανείς δικό του ιστολόγιο δεν είναι παρά μόνο κάποια βασικά βήματα στα οποία σε καθοδηγεί το πρόγραμμα "blogger".Το πρόγραμμα αυτό του GOOGLE δίνει την ευκαιρία σε κάθε άτομο με τις στοιχειώδεις γνώσεις για τον ηλεκτρονικό υπολογιστή να φτιάξει ένα blog σχετικά με όποιο θέμα τον εκφράζει και τον απασχολεί. Είναι η καλύτερη ευκαιρία να δει κανείς πώς οι νέοι χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά μέσα,πώς εκφράζονται μέσα από αυτά και να παρισφρύσει στους κώδικές τους. Πολλοί είναι εκείνοι που φτιάχνουν blog για να ενημερώνουν τον κόσμο και να προσφέρουν τις γνώσεις τους σε θέματα τα οποία γνωρίζουν καλά .Ο στόχος πολλών είναι να γίνονται εποικοδομητικές συζητήσεις, ανταλλαγές απόψεων και υλικού. Το νέο,εναλλακτικό αυτό μέσο ενημέρωσης μπορεί να ενώσει και να συσπειρώσει ομάδες ανθρώπων, πράγμα που αποδεικνύεται από τα πρόσφατα γεγονότα στη χώρα μας όπου η νεολαία ενημερώθηκε και συσπειρώθηκε μέσα από τον κόσμο των blog. Γεγονός είναι οτι η δολοφονία του 15χρονου παιδιού δεν έγινε πρώτα γνψστή από τα ισχυρά ΜΜΕ όπως την τηλεόραση αλλά από την ανάρτηση μιας 25χρονης κοπέλας στο blog της.Τα νέα γίνανε πολύ γρήγορα γνωστά σε όλη την Ελλάδα εξού και η γρήγορη κινητοποίηση της νεολαίας.

Μέσω των blog μπορώ να έχω επαφή με άλλους ανθρώπους και τα κείμενα μου να γίνονται γρήγορα και εύκολα γνωστά στο ευρύ κοινό. Τα κείμενα μου βρίσκουν ανταπόκριση και μπορούν να σχολιαστούν από τον καθένα. Τα blog μου θυμίζουν πολύ και το πασίγνωστο facebook όπου κι εκεί υπάρχει επικοινωνία με άλλους ανθρώπους,ανταλλαγή απόψεων μόνο που στα blog μπορείς να μοιραστείς με όλους τα έργα σου και να αναπτύξεις σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την καθημερινότητα και όχι μόνο. Θεωρώ πως αν όλα τα μαθήματα του πανεπιστημίου λειτουργούσαν με το σύστημα των blog τότε τα αποτελέσματα του μαθήματος θα ήταν σίγουρα καλύτερα.Οι φοιτητές μέσω των blog είναι ενεργοί και μαθαίνουν περισσότερα μέσω της μεταξύ τους επικοινωνίας ,τουδιαλόγου αλλά και της έρευνας.Επίσης πιστεύω πως με τον τρόπο που λειτουργήσαμε στο συγκεκριμένο μάθημα ήρθαμε ο ένας πιο κοντά στον άλλο και γνωρίσαμε τους συμφοιτητές μας μέσω της συνεργασίας.

Το δικό μου blog θα'θελα ίσως στο τέλος του εξαμήνου να του αλλάξω το περιεχόμενο.Θα προτιμούσα να επικεντρωθώ σε θέματα που "καίνε " την ελληνική κοινωνία όπως λίγο πολύ όλοι κάναμε στις τελευταίες μας αναρτήσεις. Με ενδιαφέρει μέσω του blog μου να αγγίξω κάποιους ανθρώπους και να καταλάβω κάποιους άλλους.Μπορώ μ αυτόν τον τρόπο να επικοινωνήσω με τους συνανθρώπους μου ,να είμαι ενεργή στα πράγματα χωρίς να πρέπει να βρίσκομαι σε βίαιες διαμαρτυρίες εναντίον των αστυνομικών.

Στο blog μου μέχρι σήμερα ,οι αναρτήσεις μου αφορούσαν την προσωπική μου άποψη σε κάθε θέμα που κλιθήκαμε να απαντήσουμε. Διαβάζοντας ταblog των υπολοίπων συναδέλφων μου θεωρώ οτι η προσπάθεια που καταβάλαμε ωστε να κατακτήσουμε το στόχο του μαθήματος ήταν αποτελεσματική.

2 σχόλια:

Γεράσιμος Τσιμπλούλης είπε...

Νάνσυ, θα συμφωνήσω με τις θέσεις σου όσον αφορά τα ιστολόγια. Εύχομαι το blog σου να γίνει εργαλείο επικοινωνίας, διαλόγου και έρευνας. Καλές γιορτές

panagopoulou barbara είπε...

Νάνσυ συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λές για τα blogs. Πάντως να ξέρεις ότι δεν ήσουν η μόνη που δεν είχες ιδέα για το τι είναι blog....Και εγώ στην ίδια κατάσταση με 'σένα ήμουν όταν άκουσα για πρώτη φορά από την κα Σιδέρη για τα blogs.
KΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!